Lezingen

De lezingen vangen aan om 20:00 uur. De zaal is open vanaf 19:30 uur.

Dinsdag 12 december

Thea Terlouw – de cyclus van leven en dood

Tijdens deze lezing maak je kennis met de verhalen van dierbare overledenen die hun eigen verhaal aan Thea verteld hebben over hun overgang van hun Aardse leven naar hun nieuwe realiteit waarin ze zijn ‘thuisgekomen’. Er is nauwelijks een mooiere wijze te bedenken om achter de zin van het leven op Aarde te komen en te ontdekken dat er géén sprake is van een einde aan het leven, maar slechts van een einde aan een tijdelijk verblijf in de fysieke wereld.

Dat er een einde komt aan ons aardse leven is in onze wereld nog

geheel onterecht een bron van veel angst, vaak ingegeven doordat er vroeger (soms nog wel) geschermd werd met hel en verdoemenis teneinde macht uit te oefenen. Er bestaat aan Gene Zijde geen hel en verdoemenis, net zo min als straf en veroordeling. Het lezen van het eigen levensboek, na onze aardse overgang, geeft ons inzicht in diepe en belangrijke lessen die wij op Aarde hebben mogen beleven. Bij de daarbij opgelopen trauma’s worden wij door de Heelmeesters liefdevol begeleid. Zij zijn tijdens het lezen van ons levensboek altijd aanwezig om ons te helpen.
Deze lezing geeft ons inzicht in ons leven na dit leven en verlost ons van de angst voor het fysieke afscheid bij onze overgang naar de liefdevolle Lichtrijken, waar wij na elke incarnatie weer naar terug mogen keren.

Thea Terlouw is beeldend kunstenaar, mediamiek begaafd en schrijfster van de boeken: “De cyclus van leven en dood”, “Een cirkel doorbroken” en haar recent verschenen boek: “De Heelkamers”.
Reeds als kind was ze zich bewust van een wereld die anderen niet konden waarnemen. Tijdens haar leven als beeldend kunstenares begon haar speciale begaafdheid zich te ontwikkelen. Vele jaren hielp zij mensen, in nauwe samenwerking met therapeuten, artsen en psychologen, hun vorige levens te onderzoeken en de diepere oorzaken van ziektes op te sporen. Haar opvang van mensen met een bijna-dood-ervaring en het begeleiden van kinderen naast het begeleiden van stervenden, brachten haar een enorme persoonlijke ontwikkeling nu met ieder van ons wil delen. Meer over Thea Terlouw kun je vinden op www.theaterlouw.nl

Aanvang:  20:00 uur
Locatie:  De Meenthe (-Vestzaktheater), Stationsplein1, Steenwijk
Kosten:  €7,-;  donateurs € 3,-

“Als je de talenten die jij bezit,
inzet voor de mensen die jouw talenten niet bezitten,
dan ben je bezig met je levensmissie.”
Anatol Kuschpèta